Wednesday, February 25, 2009

+ TT@RNR +

Sedikit gambar ketika aku menghadiri TT di Route69 Bandar Perda sebelum bertolak ke RNR Bagan Ajam. Ramai juga malam tu..tak ingat dah sapa lagi...budak2 island pun ramai yang turun. Antara yang aku ingati adalah Azeyop, Mamu Leedawn, Papopeng dan PMS. Yang aku tak perasan nama tu aku minta maaf la noo....
Meriah juga malam tu di RNR..ramai dengan mat-mat rempit, mat-mat kereta, bohjan, bohsia, teh boh dan bohong semua....nyeh..nyeh...lepak juga la kat situ sambil minum di warung berhampiran sambil menghirup udara laut sepoi2 bahasa walaupun ketika itu musim kemarau. (ketika artikel ini ditulis hujan sedang mencurah2 di Bandar Perda)

TT ini berakhir pada pkl 1.30 pagi dan ke semua rakan telah pulang ke rumah masing2 kecuali Papopeng yang tak silap aku terus pulang ke tempat kerjanya (mengulaq la tu). Tujuan TT ini berjaya meyambungkan tali silaturahim sesama rakan sekelab.
Sekian.
Saya yang menurut perintah
Afero Yang Hero

No comments: