Sunday, February 22, 2009

- Akhbar hari ini 4 -

“Saya Menteri Besar dilantik Sultan Perak”, jelas Zambry - Utusan Meloya


IPOH 21 Feb. — Menteri Besar Perak Datuk Dr Zambry Abdul Kadir hari ini sekali lagi menjelaskan bahawa kedudukan beliau sebagai ketua kerajaan negeri Perak adalah jelas tetapi telah cuba diberi tanggapan yang sebaliknya oleh pihak tertentu.
“Saya Menteri Besar yang dilantik oleh Sultan Perak, ini proses yang jelas tetapi ada yang putar-belitkan,” katanya kepada pemberita selepas merasmikan program Membina Negara Bangsa peringkat negeri di sini hari ini.



Muahaha....kecewa nampak orang tak iktiraf.....kesian...nyeh..nyeh...nyeh...



Adnan Yaakob tanding jawatan MT UMNO - Utusan Meloya


KUANTAN 21 Feb. — Menteri Besar Pahang Datuk Seri Adnan Yaakob berkata beliau akan bertanding jawatan anggota Majlis Tertinggi UMNO pada pemilihan parti yang akan berlangsung bulan depan.
Katanya keputusan itu dibuat selepas mengambil kira nasihat rakan-rakan walaupun beliau sebelum ini memutuskan untuk tidak bertanding.



Hehehehe...masyuk..masyuk....mana boleh lepas...Nasihat rakan-rakan?? Hehehe...macam Hareem......


Pelabur asing jauhi Perak disebabkan krisis perlembagaan: Nizar - Berita Hairan

IPOH: Bekas Menteri Besar Perak, Datuk Seri Mohammad Nizar Jamaluddin hari ini mendakwa pelabur asing tidak yakin untuk datang ke Perak jika krisis perlembagaan dibiar berterusan.

Beliau berkata, kemelut perlembagaan sehingga menjejaskan ekonomi dan pembangunan negeri itu tidak akan selesai selagi Umno dan Barisan Nasional (BN) tidak membubarkan Dewan Undangan Negeri (DUN).

Beliau berkata demikian pada majlis meraikan wartawan sebelum secara berpindah dari kediaman rasminya di sini, hari ini.

Hehehe....dengar tu...org dok suruh bubar DUN tak mau...ketegaq biji....apa punya turr...

No comments: