Thursday, September 25, 2008

++ Planning Hari Raya ++

Memandangkan Hari Raya yang bakal menjelang nanti. Aku pun dah ada planning sendiri sempena kedatangan syawal ini.



Cuti pun dah apply dan bos aku pun dah approved. Tak sabar rasanya nak bercuti...nak jalan2 umah adik beradik dan sanak saudara serta rakan-rakan. Biasa lah kan...raya kan setahun sekali..so inilah masa untuk merapatkan tali silaturahim sesama saudara seagama. Berikut adalah rancangan aku sempena hari raya ini.




Mungkin aku start bercuti pada 30hb hingga 06hb oct. So lebih kurang seminggu la aku bercuti. Tapi sebenarnya aku dah blh start pada 28hb..saja 29hb tu aku nak pi keja..(nak bagi ada feel balik kampung)



Raya pertama : Biasalah..beraya kat kg...Bandaraya Merbok..sapa berdekatan tu blh jemput datang..



Raya Kedua : Mgkin jauh skit...seperti SP, B'worth dan Penang. (tgk la kalau rajin aku pi umah geng WPC)


Raya Ketiga : Agak jauh - Perlis...ada reunion sekolah menengah...
Raya keempat : Pusing balik area Bandaraya Merbok (kot2 ada yang tertinggal)

Raya kelima : Mungkin duduk rumah saja (pasal sakit perut makan bnyk )
Raya keenam : Cheh...esok nak kena pi keja plak.....habis dah raya rupanya..
Raya ketujuh : Selagi tak tutup mata kerja....kerja....kerja...kerja...

No comments: