Friday, September 19, 2008

- Keletihan -

Hari ni letih nak mampus....tak tau pasal apa...kira nak terlelap saja.....pasal apa ntah...tidur lambat kot...

Semalam aku tidur pukul 2...bangun sahur pukul 5....nasib baik la tak terlupa untuk kejutkan kawan aku sorang tu...kalau tak nanti dia akan ungkit macam2...hehehehe...

Pastu aku tak tdo dah...saja aku dok layan forum kelab Waja aku...0630 aku mandi dan terus sembahyang subuh...kalau aku tdur lepas sahur pakai subuh gajah la plak...

Sampai tempat keja awal...0725 tak silap aku...kira bulan puasa ni aku jarang lambat...tak pernah la lebih pkl 8. Kalau tak pkl 9.30 baru la aku nak sampai ofis..segan juga kat bos aku pasal dia selalu datang awal.

Aku ada appointment pkl 0930 dengan sorang supplier untuk buat signboard dekat shipping area....seorang amoi..pakai pun seksi..kurang pahala puasa aku hari ni....heheheh...hilang sekejap rasa mengantuk aku.

Pkl 1230 bersiap untuk menunaikan solat jumaat..hari ni plak pergi Juru selepas 2 minggu berturut-turut bersembahyang di Politeknik Seberang Prai....tak ramai sangat kat masjid tu hari ni...mungkin pekerja dari kilang Sony tak bersembahyang disitu minggu ni.

Dalam masjid pun kejap2 terlelap jugak...Ya Allah..kenapa letih sangat ni...mungkin aku selalu dok tidur dalam surau di Kilang aku setiap hari..so bila hari ni tak blh tidur mula la nak terlelap.

Lepas sembahyang pulang ke ofis kawan aku tu sempat la singgah kedai pancing...puak2 ni pakat minat memancing habis...aku je yg tak berapa minat dengan pancing ni...Jasman kawanku nak beli makanan ikan sebenarnya untuk tujuan memancing di kampung mentuanya di Kuala Ketil.

Pulang pukul 1730 dan singgah di pasar ramadhan Taman Pauh...teringin aku nak makan nasi kerabu ori Kelantan...pasal org kelantan yg jual...ditambah pula dengan air teh bunga perghh...jadi la santapan untuk berbuka aku...berbuka sorang je hari ni pasak housemate aku pulang ke kampung....tu pun nak terlelap lagi lepas tu...aku berusaha utk tidak tertidur...nak pi terawih pun rasa malas...ingat nak buat kat umah je lepas solat isyak nanti....

La ni tengah dok layan mega movie di TV3...tajuk pun aku tak perasan..tapi pelakon utamanya ialah Antonio Banderas...heroin pulak kalau tak silap aku ialah Lucy Liu. Mungkin aku nak tdo awal skit malam ni...tapi tgk filem best ni rasa rugi la plak...tak pa..tgk mcm mana nanti.....

Cukup la dulu buat masa ni...nak layan forum WPC dulu lepas ni...pastu aku nak solat isyak dan terawih..kalau aku tertidur lepas tu pun aku puas hati....Adiosss...

No comments: