Saturday, January 24, 2009

Sapa sokong Obama?


Aku tak pasti siapa yang sokong... Dok nampak ramai yang sokong setakat ni..semalam dia baru je arahkan supaya Guantanamo Bay. Bagi aku setakat ni bagus la....tapi aku bukan sokong dia...


Dia tak kenal aku...aku pun tak kenal dia....dia bukan adik beradik aku...aku pun bukan adik beradik dia...Yang penting dia tetap kristian walaupun aku tak berapa pasti...ada yang kata dia Yahudi...tapi jgn lupa bukan semua Yahudi tu zionis. Zionis tu adalah satu fahaman....apa pun setakat ni aku tetap tak sokong dia atau mengharapkan sesuatu dari dia....


Cuma disebabkan Amerika Syarikat yg mengawal dunia maka semua org didunia mengharapkan sesuatu dari Obama...kita kena terima la kelemahan kita orang yang beragama Islam. Ditindas disana sini...Ilmu yang asalnya dari Islam telah diculik dan dicedok oleh para karyawan dan saintis barat. Maka lahirlah Thomas Alva Edison, Albert Einstein dan yang lain2. Ilmu2 ni semuanya berasal dari dunia Islam.


Yang orang Islam tau kini adalah bergaduh dan menyalahkan satu sama lain. Tidak ada perpaduan diantara Negara2 Islam. Maka kita kena terima la azab yang Allah S.W.T turunkan. Secara tak langsung kini orang Islam adalah orang yang paling lemah dalam dunia.


mohafero - Bersatulah orang2 Islam semua.....

No comments: