Thursday, January 22, 2009

Akhbar hari ini....

Obama tunai janji selesai konflik Gaza - Berita Hairan

WASHINGTON: Presiden Barack Obama menunjukkan komitmen segera dalam mewujudkan perdamaian di Asia Barat, khususnya menamatkan konflik Gaza dengan membuat panggilan telefon empat pemimpin rantau berkenaan, hari ini.

Obama menelefon Presiden Mesir, Hosni Mubarak, Perdana Menteri Israel, Ehud Olmert, Raja Jordan, Raja Abdullah dan Presiden Palestin, Mahmoud Abbas.

PakLah dia tak call ke? mungkin dia tgh Zzzzzzz.....tu...nyeh..nyeh..nyeh..

Guru penolong kanan mengaku tak bersalah beri rasuah - Utusan Meloya

KUALA LUMPUR 22 Jan. – Seorang guru penolong kanan mengaku tidak bersalah di Mahkamah Sesyen di sini hari ini atas tuduhan memberi rasuah sebanyak RM400 kepada dua ahli UMNO pada pemilihan bahagian Raub September tahun lalu.

Junaidi Abdul Hamid, 45, yang juga ahli UMNO cawangan Raub didakwa melakukan perbuatan itu dengan memberi masing-masing RM200 kepada Noranizah Abd. Hamid dan Adnan Samad di coffee house, hotel Grand Season di sini pada pukul 8 malam 13 September 2008.

Oooo...Patut la budak2 tak berapa cerdik la ni....cikgu dok bagi rasuah rupanya...nyeh..nyeh..nyeh..

Perubahan perlu lebih awal: Mukhriz - Sinar Harian

SHAH ALAM – UMNO seharusnya membuat perubahan lebih awal, bukan menunggu kekalahan dalam dua pilihan raya kecil untuk melaksanakannya.

Exco Pergerakan Pemuda UMNO, Datuk Mukhriz Mahathir berkata, ini dapat dilihat melalui apa yang dilakukan dalam kedua-dua pilihan raya kecil sebelum ini yang tidak memberikan hasil positif.

Tak betul..tak betul...sepatutnya kena buat lagi..lagi..awal. Kena mula dari PM sebelum Pak Lah lagi....nyeh..nyeh..nyeh..

1 comment:

azlishukri said...

obama tetap akan gagal. sistem mereka sudah gagal sejak awal lagi. salam singgah saudara.