Sunday, August 3, 2008

Tak Sempat

Hmm...busy skit la 2-3 hari ni nak menulis....sebenarnya banyak yg aku tulis dalam 2-3 hari ni...tetapi disebabkan oleh beberapa hal...tak sempat aku nak menulisnya....

Sepatutnya aku nak menulis tentang ulangtahun pemergian arwah datuk ku Haji Hassan bin Arif yang meninggal pada 31 July 1989 dan pemergian rakan baik ku Khairul Azmir bin Ahmad pada 1 ogos 1998. Tapi tidak berkesempatan....sempat la seketika aku online di Cheras ni...tu pun aku online saja nak baca forum kelab kereta ku dan baca forum politik skit2.

Jam menunjukkan sudah pukul 2.53 pagi...mata pun semakin mengantuk...kalau nak tulis dalam keadaan begini pun memang tak dapat feel sangat....apa pun...inilah luahan sedikit perasaan untuk pagi ni....Insya Allah nanti aku sambung balik noo.....majulah blog untuk negara...

Adios..
Afero yg Hero

No comments: