Saturday, May 1, 2010

1 Mei

Hari dah 1 Mei...betapa cepatnya masa berlalu....ish..ish..rasa macam baru tgk je sambutan Tahun Baru di tv-tv...dah masuk bulan 5 dah rupanya. Hari ni kira dah Hari Pekerja..hari pekerja ni kena cuti ke bekerja?? sapa ada jawapan tepat aku belanja dia beriani kambing...ekekeke...

Yang peliknya aku kena keja pada hari 'Pekerja'. Salah ke aku kena keja hari ni? adakah aku patut cuti atau aku menikmati hari2 kerja aku...tapi memang aku dah keja hari2 pun...apa salahnya aku bercuti time hari pekerja ni....

X pa la...aku x dak masalah...lgpun kalau aku balik kg pun aku bukan buat apa sangat...apa salahnya aku datang keja..dapat la juga overtime...blh la simpan skit....

Kepada semua2 pekerja di seluruh dunia aku mengucapkan Selamat Menyambut Hari Buruh! semoga kita sentiasa kurangkan kontroversi dan tingkatkan prestasi pekerjaan.....Adios...

No comments: