Friday, November 21, 2008

Malas......


Dah lama rasanya aku tak update blog aku ni.....dah berkarat rasanya....lepas raya hari tu sepatutnya aku update...memang tak ada mood langsung.


Lagipun la ni aku dok sibuk cari bahan berita untuk satu forum politik dimana aku sendiri yang jadi admin. Kalau tak update forum tu nanti org kata apa pula...berita lama pun masih dok kat muka depan.


Jadi aku terpaksa la mengorbankan blog ini buat seketika. Ntah tiba2 angin apa ntah mai malam ni untuk aku cuba menitipkan satu cerita malam ni. Baru je balik tgk cerita James Bond tadi "Quantum Of the Solace" kalau tak silap aku. Best la juga...tak la mcm gmbr James Bond lama2 tu..hero nampak macho. JB la ni nampak ganas skit berbanding dengan JB dulu.


Jam pun dah dekat pukul 1.30 pagi...dok tulis blog ni pun sambil dok dengar lagu dari Cap Ayamz...lagu tema untuk filem Antoo Fighter (betui ka aku eja ni). Cukup dulu....aku akan cuba rajin2kan diri untuk menyambung kembali menulis blog ini terutama dalam tulisan berbentuk politik. Cukup dulu....


Adios.

Afero Yang Hero

No comments: