Wednesday, April 28, 2010

Kedah Tewas






Hari tu ada la aku pi tgk Final Piala FA antara Kedah menentang Negeri Sembilan di Stadium Nasional Bukit Jalil. Keputusannya Kedah tewas dengan keputusan penalti 6-5 selepas kedudukan terikat pada sepenuh masa permainan.

Apa pun ntah la...aku tak berapa kecewa sgt dengan keputusan tu....aku rasa Kedah telah memberikan permainan terbaik...cuma nasib tidak menyebelahi je..nasib memainkan peranan penting dlm perlawanan ini yg dilihat Kedah mampu untuk memenanginya...

Sepakan penalti penjaga gol Kedah Helmi Eliza Elias yg melambung ke atas telah membunuh segalanya...apa pun aku tak salahkan dia...even Roberto Baggio pun menendang ke atas ketika perlawanan akhir Piala Dunia menentang Brazil pada tahun 1994 dulu....so ada aku kisah?? hehe

Ada la secubit gambar yg aku amik di stadium....layannnn......

No comments: