Sunday, August 1, 2010

N97 vs C6


Hmm...teringin di hati ingin menukar phone. N78 aku pun dah rasa tua bangka..dalam bnyk hp yg aku dok recce dua jenis ni la yg nampak agak menarik. C6 tu adalah model terbaru..namun N97 nampak agak menarik juga. Khabarnya C6 menghadapi masalah dengan akses 3G yang software nya masih tak compatible dengan maxis application.

Pening gak dok fikir...hp selalunya aku pakai setahun tapi N78 ni pun dan 19 bulan aku pakai dan aku rasa dah sampai masanya untuk tukar kepada model yang lebih baru. Bukan tujuan untuk berlagak tapi sebagai memenuhi kehendak semasa je. Kalau tak tukar pun x apa dan aku masih boleh bertahan lagi dgn N78 tu...tapi biasa la,...manusia...tidak pernah puas dengan apa yang ada.

Apa pendapat anda? Yg mana 1 yang paling menarik. Model HTC pun ada yang menarik pendapat aku namun harganya yang agak tinggi membuat aku fikir 18 kali. Adusss.....poning den...


No comments: